Contact

Close
Contact

Heading

Close X
Menu
Ulkopuoli Korkea suorituskyky. Jo paikallaan olleessaan. Tutustu uuden Mercedes-AMG GT Coupén kiehtovaan muotoiluun, joka yhdistää selkeyden, aistillisen muotokielen ja urheiluauton mittasuhteet merkille ominaiseen suorituskykyyn. Täysin uusi Mercedes-AMG SL 63 S E Performance yhdistää Formula 1 -hybriditekniikan ensiluokkaiseen ajodynamiikkaan. Kaikkien alojen mestari on täynnä erottuvia yksityiskohtia, joiden vaikutus korostuu entisestään lähempää katsottuna.
Seuraava
Edell.
    AMG-mallille ominainen keula Suoraan Affalterbachista: AMG-mallille ominainen, pystyrivallinen jäähdyttimen säleikkö ja Digital Light -valot, joissa on projektiotoiminto, tekevät ulkonäöstä rohkean ja Affalterbachille tyypillisen.
    21-tuumaiset ristipuolaiset taotut AMG-kevytmetallivanteet Vanteiden aatelia: ristipuolaiset taotut AMG-kevytmetallivanteet, mattamustat[1], keraamiset AMG-suurtehokomposiittijarrut ja mustaksi maalatut jarrusatulat[1].

    [1]Auton varusteista riippuen saatavana lisävarusteena.​
    Hybridi-merkki etulokasuojissa Ensiluokkainen teho: Etulokasuojien merkki, jossa on "V8 BITURBO E PERFORMANCE" -teksti, on synonyymi maksimaaliselle suorituskyvylle.
    AMG-takahelma Voimakas takaosa, adaptiiviset LED-takavalot, kaksoispakoputken päätykappaleiden koristeosien ulkopuoli poimitettu ja erottuva mallimerkki korostavat hybridiulkonäköä.
    Sisätila Suunniteltu suorituskykyyn. Kuljettajalle räätälöity.

    AMG Performance -ohjauspyörä, nappanahkaverhous

    Close

    AMG Performance -ohjauspyörä, nappanahkaverhous

    AMG -ohjauspyörä on verhoiltu nappanahkalla. Otealueilla verhoilussa on pitoa parantava näyttävä rei'itys. AMG:lle ominainen ja moottoriurheilusta tuttu alaosasta suoristettu ohjauspyörä korostaa ohjaamon urheilullisuutta. Ohjauspyörään ergonomisesti sijoitettuja kosketusohjauspaneeleita on helppo käyttää ja ne auttavat kuljettajaa keskittymään ajamiseen.

    AMG Performance -istuimet

    Close

    AMG Performance -istuimet

    AMG Performance -istuimissa[1] istutaan erityisen urheilullisessa asennossa, joten perusta maksimaalisen ylivertaiseen ajokokemukseen on valettu. Voimakkaasti muotoilluissa istuimissa, joihin on integroitu pääntuet ja AMG-merkki, yhdistyy ihanteellinen sivuttaistuki ja dynaaminen design.


    [1]Auton varusteista riippuen saatavana lisävarusteena.



    MANUFAKTUR-somisteosat kuparinoranssi magno

    Close

    MANUFAKTUR-somisteosat kuparinoranssi magno

    Ainutlaatuiset MANUFAKTUR-somisteosat[1] kuparinoranssi magno antavat sisätilalle erityisen yksilöllisen ilmeen. Samalla ne luovat sisätilaan kontrasteja jännittävällä ja tehokkaalla tavalla ja korostavat ensiluokkaisen jalostettua premium-tuotetta.


    [1]Auton varusteista riippuen saatavana lisävarusteena.



    Eteen käännettävät takaistuimet

    Close

    Eteen käännettävät takaistuimet

    Kahdella takaistuimella GT Coupé:si on käytännöllinen 2+2 -paikkainen. Jos tarvitset lisää säilytystilaa, istuinten selkänojat voidaan kääntää kätevästi eteen tavaratilan[1] painikkeella. Näin tavaratilan tilavuus kasvaa jopa 562 litraan.


    [1]Auton varusteista riippuen saatavana lisävarusteena.

    Kaksipaikkaisuus on vakiovaruste

    Close

    Kaksipaikkaisuus on vakiovaruste

    Uudella Mercedes-AMG GT Coupélla olet aina eturivissä, etkä vain suorituskyvyn suhteen. Tilavan sisätilan kahdella urheiluistuimella tunnet olevasi paalupaikalla. Istuinten ja tavaratilan kiinteän väliseinän välissä on säilytysmahdollisuus. Tavaratilassa on vähintään 182 litran säilytystilaa tavaratilan suojapeitteen alla.

    Keskusnäyttö

    Close

    Keskusnäyttö

    Korkearesoluutioinen 11,9-tuuman keskusnäyttö AMG-kohtaisin tiedoin on suorastaan sähköistävä edistyksellisen designin, erinomaisen värikirkkauden ja luettavuuden ansiosta, samalla ajonaikainen käyttö on vaistonvaraista. Koska AMG Track Pace on vakiovaruste, voit analysoida ja kehittää ajotaitojasi suljetuilla kilparadoilla.

    Kuljettajanäyttö

    Close

    Kuljettajanäyttö

    12,3-tuuman AMG-kuljettajanäytöstä ja hybridimallin näyttögrafiikasta näet kaikki tärkeät tiedot yhdellä silmäyksellä. Ajokokemuksen tehostamiseksi tai mukauttamiseksi entisestään mittaristoa voidaan personoida eri teemoilla.

    Suorituskyky NIIN JÄNNITTÄVÄ. NIIN AMG. Jokapäiväiseen käyttöön soveltuvan urheiluauton ajodynamiikka on jännittävä. Suorituskykyhybridinä se vie AMG Driving Performancen sähköistettyyn aikakauteen. Tämä lähestymistapa yhdistää molempien maailmojen parhaat puolet. Tulos: suora vaste, lähes välittömästi käytettävissä oleva maksimivääntö. Lukuina: ylivoimainen 600 kW (816 hv) järjestelmäteho ja järjestelmän suurin vääntömomentti 1 420 Nm. Myös jousitus edustaa tinkimätöntä dynaamisuutta, erinomaista mukavuutta ja suorituskykyyn tähtäävää käsiteltävyyttä.
    Seuraava
    Edell.
      4,0-litrainen AMG-V8-biturbomoottori Täysin uuden Mercedes-AMG GT 63 S E Performancen sydän ja tekninen kohokohta on AMG 4,0-litrainen V8-biturbomoottori. Se tarjoaa vääntömomentin laajalla alueella ja vastaa osittain herkästä reagoinnista.
      AMG Performance 4MATIC+ AMG Performance 4MATIC+ -nelivetojärjestelmä lupaa maksimaalisen ajonautinnon ja optimaalisen pidon. Sekä fyysisellä rajalla että ajovakauden ja turvallisuuden korkeimmalla tasolla täysin muuntuva vääntömomentin jakautuminen, jossa nelivedon edut yhdistyvät takavetoon, laskee näitä jatkuvasti uudelleen.
      AMG Dynamic Plus -paketti AMG Dynamic Plus -paketti sisältää korkean suorituskyvyn komponentteja, jotka parantavat ajodynamiikkaa entisestään. Näitä ovat elektronisesti ohjattu AMG-taka-akselin tasauspyörästölukko, moottorin dynaamiset AMG-kiinnikkeet ja lisäksi "RACE"-ajo-ohjelma tunnetasolla vertaansa vailla olevaan ajokokemukseen.
      AMG Active Ride Control -alusta AMG Active Ride Control hyödyntää modernia elektroniikkaa kompensoimaan auton kallistusliikkeitä tehokkaasti. Alusta ja ohjaus pystyvät sopeutumaan automaattisesti ajo-olosuhteisiin ja tienpintaan. Ohjauspyörän takana voit nauttia intensiivisestä, dynaamisesta AMG-ajokokemuksesta ja erinomaisesta ajomukavuudesta.
      Sähköinen voimansiirtoyksikkö Sähköinen voimansiirtoyksikkö on toinen kahdesta AMG Performance -hybridien hybridivoimansiirron keskeisistä elementeistä. Se yhdistää hybridivoimansiirron komponentit kompaktiin pakettiin. Ensiluokkainen sähkömoottori yhdessä AMG 4,0 litran V8-biturbomoottorin kanssa tekee Mercedes-AMG GT 63 S E Performancen pitkittäisdynamiikasta vastustamattoman. Hybridimoodin toimintastrategialla pyritään saavuttamaan aina paras mahdollinen suorituskyky.
      AMG High Performance -akku AMG High Performance -akussa yhdistyvät suuri teho ja kevyt paino auton suorituskyvyn parantamiseksi. Se on suunniteltu erityisen suurelle antoteholle ja nopealle energian vastaanottamiselle, mikä voidaan ottaa käyttöön useita kertoja peräkkäin. Innovatiivinen suorajäähdytys varmistaa tasapainoisen lämpötilan säädön.
      AMG-suurtehojarrujärjestelmä, jossa on keraamiset jarrulevyt Erityisen vakaa jarrujärjestelmä, jossa hiili-keraamiset komposiittijarrulevyt edessä ja takana ja pronssinväriset jarrusatulat. Järjestelmän tarjoama hidastuvuus on maksimaalinen ja erittäin luotettava sekä tehokas. Se on kevyempi kuin perinteiset jarrujärjestelmät – pienempi jousittamaton massa varmistaa auton entistäkin paremman dynamiikan ja reagointiherkkyyden.
      Ota yhteyttä Täysin uusi Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE Onko sinulla kysyttävää uudesta Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE -mallista? Jätä yhteydenottopyyntö valitsemallesi jälleenmyyjälle.

      Jälleenmyyjä käsittelee henkilötietojasi omien tietosuojakäytäntöjensä mukaisesti. Tutustu jälleenmyyjien käytäntöihin heidän omilla verkkosivuillaan.
      Tutustu Veho Oy Ab:n tietosuojakäytäntöön:
      www.veho.fi/tietosuoja